سوق إسلام حافظ (ق.ق.ج)

 

سوق إسلام حافظ (ق.ق.ج)

 

كنت في امتحان في الكلية وكنت قاعد في مدخل المدرج؛ المهم اللجنة شادة اوي

وانا مش عارف حاجة لاني مكنتش فاهم في المادة بس كنت قاريء شوية فيها

المهم وصل (جم) مفتشين ودكتور المادة

وهوب قال لي:

انت يابني انت تعالي اقعد هناك في البنش قبل الاخير!

وخد عندك بقي بعد ممشي حسيت اني في سوق وانا مصدقتش قاعد ولاعملت اي حاجة الا اني رميت وداني بس والعيال ماشاء الله كان مشغل كاسيت وحليت الامتحان كله بالغش!!

والحمدلله جبت في المادة دي جيد جدا!!

وشلت مادة تانية الحمدلله حليت فيها وكنت حافظ المذكرة كلها 🤣

===========.

رؤية سردية



الكاتب والباحث/ محمود سلامه الهايشه

v      عضو نادي أدب قصر ثقافة المنصورة وعضو مجلس إدارة جمعية ثقافة الطفل بالدقهلية – وزارة الثقافة.

v      محاضر مركزي بالهيئة العامة لقصور الثقافة – وزارة الثقافة.  

v      elhaisha@gmail.com  & mahmoud_elhaisha@yahoo.com

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كافوزال Cafosal لتنشيط التمثيل الغذائي – حقن للاستعمال البيطري

راكومين..غلة وجبة شهية لقتل الفئران